sâmbătă, 16 decembrie 2017

Povestea mea cu o regină


Şi, totuşi, dincolo de-acest prăpăd,
Tu ce mai faci, motiv al vieții mele?"
                                  (A. Păunescu)



Erai albă
Când, ostentativ,
Îmi arătai că nu-ți mai pasă.

Și cât aș vrea să îmi mai amintesc 
Ce culoare-surpriză erai
Când te-am atins ultima oară!...

Erai roșie
Când, dezamăgindu-te,
Te-am dez-atins.

Și eu mă bucuram că încep sa uit
Toate culorile care fusesei
Înainte să te-ating ultima oară!...

Erai albastră
Când, curajoasă,
Te aruncai printre nori.

Și eu călăream triumfal negrul,
Cucerind orizonturi,
Dar, mai ales, singurătăți.

Doi învingători!... 

Acum esti verde,
Fragedă, 
Ai oceane la picioare.

Si eu sunt incolor,
Insipid și inodor, 
Ca atunci, după ce te-am atins ultima oară.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu