sâmbătă, 19 martie 2011

3 A.M.


Și…despre ce scrii? Despre cutremurul din Japonia și d-astea…?” m-a întrebat un amic pe care-l îndemnam să-mi citească spunerile virtuale… “Adică… ești actual, sau…? Dă-mi și mie un citat!” a continuat el semi-amuzant… I-am răspuns că eu scriu “ca vulturu’…” De exemplu acum: în dreapta-jos pe monitor văd ceasul care-mi afișeaza ora oficială a internetului (se updatează automat…) – 3 fix! Ca să vezi… mă iubește! Că așa se spune… La fix – te iubește. La :59 te-ar, da’ nu prea… sau la :01… Da’ la fix cu siguranță se gândește numai la tine, și ești viața ei/lui, iar dacă se întâmplă să înceapă și melodia “aia” în Winamp, atunci clar e rost de telefon în miez de noapte (că e noapte, uitai să vă spun) cu lugu-lugu romantische-gen și un “noapte bună” plin de dor, pe de-o parte, și leneș-adormit-morocănos-de-ce-dracu’-mă-suni-la-ora-asta-să-mă-trezești-pentru-tâmpenii-că-io-am-muncă-mâine-nu-s-artist-s-o-frec-în-pat-până-la-prânz-hai-pa! – de cealaltă parte. 

….Asta dacă ai pe cine să suni la 3 noaptea! Dacă n-ai, te întrebi “oare cine-o fi?” E clar că e un semn bun, ca atunci când îți țiuie o ureche (“dreapta de bine, stânga de veste…”). E :00, iar timpul internetului n-a greșit niciodată o predicție în amor. Da’ cine e “jumătatea” aia de n-are curaj să se arate direct și trimite mesaje dinastea “cu manta”, cum ar zice un stimabil coleg, gen să te uiți la ceas la fix. 3 fix! 3… cifră magică… Sfânta Treime… Trei ciobănei… “Toate lucrurile rele se întâmplă câte 3”… Hmm… Da’ dacă n-o fi de bine? Se spune că cele mai multe fenomene paranormale apar în jurul orei 3, că de fapt atunci ar fi miezul nopții, când spiritele se precipită și încep să se manifeste în diverse forme și ipostaze. Ce să mai… “Fandacsia e gata”! 
 Mirajul iubirii eterne se destramă, iar mintea îți zboară în zeci de miliarde de idei, care mai de care mai “importantă”, dar niciuna dusă până la capăt: “Io-s ateu, deci superstițiile n-ar trebui să mă afecteze!... …Totuși, ar fi fost utilă o pentagramă, să mă apere de spirite… Hehe… Da’ parcă pentagrama era cu diavolu’ & stuff… ca în “Diablo”… chiar… de când nu m-am mai jucat… “Quoth the Raven: “Nevermore””… Fain Poe... Da’ mai optimist Topârceanu… Aș vrea să scriu despre soare, ca simbol al… Încă nu pusesem spătarul la motor în iulie… …“La mulți ani, Printzesă Rotunjoară – Cea mai bilutza din…!” …Ideea e că ăla era beat la petrecere și-i dă ei cheile… Ea…  …"Poweeeerrrrr"!!!!! Hehe ăla a sărit cu Rolls-u’ în piscină! …Coloanele grecești sunt mai groase la mijloc, ca să elimine iluzia optică de subțiere… Care dracu’ era… “Drum sângeros către moarte”, în care moare Barcelona?… Sau aia era cu Micuțu’ și Porta când aveau urs… …Cică se face un film despre Brâncuși… E unu’ și despre Mandela, cu Morgan Freeman… “Awa-awa-she’s-a-good-girl-awa-awa…” …Maria Lătărețu, a compus ea “Lie, ciocârlie”… …Ce-o face mama...? …“Portocaliu cu roșu cu albastru cu verde cu mov cu alb cu roz cu maron cu negru cu kaki!” …și-un papion! Hehe Și aia nu mai schimbă și ei playlistu’…?!? Că aud tot aceleași piese la fix aceleași ore…  Fix!...  Hmm… Scrie frumos fata aia, cu patul ei plin de… Ooooffff… Mi-e dor să-ți fie dor de mine…” 

…Și tot așaaa ...și tot așa, până te ia somnu’. Te uiți la ceas: 05:00! “Ei, comedie! Cine n-are somn și mă iubește la ora asta?!?”

4 comentarii:

  1. Imi place balaure cum scrii...poate trebuia sa te faci jurnalist :P...tot artist te numeai ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. la 59' te inseala.
    la 00' te iubeste.
    la 01' se gandeste la tine.

    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Alle guten Dinge sind drei....toate lucrurile bune sunt trei....hai sa fim optimisti....

    RăspundețiȘtergere
  4. mda... s-a mai dus unul... pacat(ori ba). si era tanar maica(l)

    RăspundețiȘtergere